Oklejanie samochodu w celach reklamowych jest bardzo popularne. Dzięki takiemu marketingowi możemy zyskać nowych klientów. Sprawdźmy, na co zwrócić uwagę przed oklejeniem auta reklamą.
Czemu warto postawić na reklamę na samochodzie?
Oklejanie samochodu jest odpowiednim sposobem na reklamę, zwłaszcza jeśli jest to samochód służbowy. To ciekawy i dość tani sposób reklamy firmy. Autem służbowym, zwłaszcza tym wykorzystywanym przez przedstawicieli handlowych i dostawców, pracownicy poruszają się dość często, również poza miastem. Oklejenie auta sprawi, że firma będzie bardziej rozpoznawalna. Kierowcy, którzy stoją w korku, czasem mimochodem zwracają uwagę na tak oklejone samochody. Mogą zrobić zdjęcie pojazdu, by później skorzystać z oferowanych przez firmę usług. To również rozróżnienie samochodu służbowego od prywatnego, co jest konieczne w przypadku firm kurierskich albo dostawców jedzenia. Dodatkowo profesjonalny projekt reklamy na samochód w Warszawie będzie wizytówką firmy oraz „jeżdżącą reklamą”, za którą zapłacimy tylko raz.
O czym pamiętać przy wybieraniu projektu reklamy na samochód?
Reklama na samochodzie powinna być przede wszystkim wykonana w sposób profesjonalny oraz estetyczny. Należy pamiętać, że to rodzaj marketingu nastawionego na część wizualną, ponieważ w takich projektach nie ma zbyt wiele miejsca na tekst. Konieczne jest umieszczenie logo firmy oraz danych kontaktowych, które umożliwią potencjalnym klientom skontaktowanie się z nami. Podczas tworzenia wraz z biurem projektowym konieczne jest umieszczenie najważniejszych informacji o firmie i usługach. Profesjonalne oklejanie aut reklamą to sposób na skuteczny marketing. Projekt powinien być przede wszystkim dobrze widoczny oraz powinien posiadać najważniejsze informacje. Podstawą jest więc przyciągająca uwagę grafika, a dopiero później tekst. Dodatkowo reklama musi być dopasowana idealnie do kształtu auta oraz jego wielkości. Konieczna jest zatem wizualizacja 3D, pozwalająca na dokładne wymierzenie elementów przyklejanych później na samochód.